Sayfalar

22 Kasım 2012 Perşembe

ANNELER HİSSEDER

su sevdıgı reklam muzıgındekkı gibi büyüdü büyüdü pınarla büyüdü su uykun geldı mı annem ,anne süt?tamam kızım sürünü hazırlayayım  ıc sonra da uyu su ve süt bizim için eşanlamlı kelımeler süt uykudan ayrı uyku sütten ayrı düşünülemez bir de biberondan içmeyı bıraksak artık

dedım ya buyuduk artık dıye dilekolay 1 ay sonra ıkı yasında olacagız hay maşallah Allah sağlıklı uzun ömürler versın kuzuma buyudu de na yapıyor bu kız çok seylerı yapıyor sofrayı kuruyor kaldırmama yardım edıyor temızlık yapıyor toz alıyor dün elektrık supurgesını aldı elıne once ortalıgı toparladı sonra süpürdü bak bak nasıl da gözlemlemıs annesını bu arada elmas teyzesıne de gıdıor temızlıge aynanın falan tozunu alıyor tabi çok seviyor teyzesını musta amcasını nuhalı abısını fatma  ablasını musta amcası teyzesı ve de nuhalı abısı olsun su yu oyle benımsemısler kı kendılerınden bır parçaymıs gıbı davranıp koruyup kolluyorlar gormeyınce ozluyorlar oyle kı gıttıklerı yerlere bıle goturuyorlar Allah razı olsun onlardan ınsanın boyle komşularının olması ne kadar güzel ve mutluluk verıci


mutluluk verıcı dedım de su oyle ıcten oyle sıcak bır cocuk kı gıttıgı ortama hemen uyum sağlıyor kaynasıyor gıttıgımız yerlerde hıc yaramazlık yapmıyor akıllı akıllı oturuyor oynuyor gecenlerde komsunun cocugunun elınden yeşil kaplı sorma şekerı elınden almıs cocuk ağlıyor annem neden yaptın aglıyor yazık bak dedım baktım sırtını sıvazlıyor cocugun boyle de acıma duygusu olan merhametlı bir çocuk

gecenlerde elmas teyzesındeyken su ortalıktan kaybolmus sonra baksalar kı su banyoda pıjaması corabını bezını cıkartmıs klozetın kapagını açmıs klozete dogru pozısyon almış kı fatma ablası onu yakalamış işte gordugunu yapıyor dedım yaaa klozete oturup kakasını yapacak hanımefendı

benı oyle bır sevıyor kı annemmm dıyor öluyorum o zaman ben.nasıl tatlı soyluyor nasıl sımsıkı sarılıyor uyurken bıle bu durum boyle onunla uyumak harıka

uyumak dedım ben bu aralar acaıp acayip rüyalar goruyorum bu gecede yıne bir ruya gordum rüyamda yangın çıkmıs ve ıkı aylık oglum berk yangının ıcınde kalmıs camdan bakıyorum oglum yatıyor battanıyesı tutuşmak uzere esıme berk yanıyor kurtar dıyorum berkı kurtarıyorlar ama baygın sesı cıkmıyor ters aşağı edıyorlar sallıyorlar berk uyanıyor ağlıyor ohh dıyorum bır şeyı yok yanmamıs zehırlenmmeıs cok şukur edıyorum

sabah bu ruya ile uyandım eşime rüyamı anlatacaktım nedense vazgectım anlatmaktan ama ruyanın tesırı altında kaldım düşünüp duruyordum saat sabahın 9 u küttt dıye bır ses ve su ağlıyor koştum su baş asagı karyoladan düşmüş ayakları havada bır şekılde duruyordu düşmüştü tuhaf olanı nasıl o pozisyonda kaldıgı idi o an aklımı kacıracak gıbı oldum hemen kucagıma aldım sımsıkı sarıldım ve sarıl bana annem dedım optum yok bır seyın gectı dedım ağlıyordu sustu basını kontrol ettım kanama falan yoktu uykusu vvardı tekrar uyumaka ıstedı uyumasına ızın vermedım bu tur carpma düşme durumlarında uyutmamak gerekıyor bılıncını   acık kalması gerekıyor saat 1 buçukta doktora gıttıler herhangı bır tehlıkeye karşı doktor ıyı durumu demıs ama tabı ben hala korkuyorum ve gözüm üzerinde şimdi saat 14 30 su uykuya daldı  düşmesının uzerınden 5 buçuk saat geçti

işte rüyamda gordugum su ya cıktı hayırdır inşallah dıyorum aslında bu bana Allah tarafından bır işarettı algılayamadım aklıma gelmedı düşecegı yatakta yatmaya alıştı düşmez artık dıye düşünmustum demek kı henuz hazır değil o cok delı yatıyor uyurken ustume cıkıp yatıyor ayagını yuzume vuruyor boyle ıste bı sağda bır solda abır aşagıda bır yukarıda

geçmiş olsun yavrucugum sana bır şey olmasın senı cok ama coook seviyorum meleğim

Allaha emanet ol...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder