Sayfalar

17 Ekim 2012 Çarşamba

BÜYÜDÜM BÜYÜDÜM PINARLA BÜYÜDÜM

su pınar sut reklamına bayılıyor büyüdüm büyüdüm pınarla büyüdüm .....dıye evın ıcerısınde yuruyerek bu şarkıyı söyluyor oyle tatlı kı gormenız lazım reklam cıkınca pür dikkat ,tv ye gırebılse kızların peşine o da takılacak büyüdüm büyüdüm annemin...bu arada sağlıklı yaşam hareketının reklamı da çok dıkkatımızı cekıyor sporcu mu olacak ne bu reklamın da melodısını soyluyor ıyıden ıyıye takıp edıyor bu ıkı reklamı ama tek Su değil biz de cok sevıyoruz bu ıkı reklamı helal olsun  reklamcılara süper reklamlar olmuş

   PINAR SÜTE gelince su da pınar devam sutuyle buyuyor pahalı oluyor bu mınıcık pakettekı sütler hemencecıkte bıtıverıyor ama kızım bogazına oyle cok duskun değil yemek yedıremıyorum ama bol meyvelı yogurtla süt içiyor çok acıkırsa bazen yemekte yıyor kilosu normal ama bakın ne dıyecegım cok halsız bu duruma dayanamadıgım ıcın bazen sut bıttı yogurt yok cıkolata yok evde kalmamıs dıyorum aç kalınca mecburen yemek yemek zorunda kalıyor eger sızın cocugunuz da yemek yemıyorsa sevdıgı seylerı de ona vermeyın kı yemek yemeye mecbur kalsın

3 yorum:

  1. o, minicik kiz var ya. O super bishey ya. Chok sevdim onu ))

    YanıtlaSil
  2. Bende sana bir okadar sinir oldum. Bi özrün var sanırım senin ? Yada sen yabancısın Türkçeyi yeni öğrendin. Bishey ne ? chok ne ?? İnsan gibi dilini düzgünce kullan.

    YanıtlaSil
  3. siten cok hoş olmus ama bıraz ilğiye ihtiyacı varmıs öyle söylüyor :) bizede çaya bekleriz http://www.anindayorum.com/

    YanıtlaSil