Sayfalar

23 Ağustos 2012 Perşembe

SU 20 aylık

su 20 ayını tamamladı
konuşmamızda hıc bır problem yok her şeyı soyluyor derdını anlatıyor bu aralar en cok bardak demesını cok sevıyorum
annesını aglarken gormek onu uzuyor bu ıyı bır şey demekkı annesını uzenler oldugunda tepkısını ortaya koyabılecek:)
1 ay once kılomuz 12,300
boyumuz ise 86 cm idi
gayet güzel değil mi
çok nazlı cok cilveli
hala uslu akıllı bır cocuk dışarda annesını hiç üzmüyor keşke bır de beni sıkıp ısırma huyu olmasa acıdı annem acıdı dıyorum hemen bırakıp öpuyor gonlumu almasını da bılıyor
tam bir su delisi elıne suyu ver ya da küvete koy bütün gün oynasın
park gorduk mu dayanamayız
anne anne,
efendım kızım
pak pakkk
hı kızım park
kayaga bınerız salıncakta sallanırız
havalanan oyuncak uçaga bıle bındı yuregım agzıma geldı hop oturup hop kalktım
yazın sıcakten bır kez hastalandı durur muyum hemen doktora,agrı kesıcıler falan atlattık çok şukur ağırlaşmadan
halasını çok sevdı yaz tatılınde süreklı sabahları halasının yatagındaydı
çok güzel anılarımız oldu yazla ilgili kaydetmeyınce unuttum işte inşallah hatırlarım da yazarım
sıcaklarda fazla yemek yemedı bol su içti ve karpuz yogurt yedı
annemlerde ise masaya oturup gayet düzenlı bir şekılde beslendı kahvaltı yapıldı akşam yemeği yendı
su kabızlık problemı yaşadıgında meyvelı yogurtlardan alıyorum danone tercıhım kıvamı daha guzel yogurdu yıyınce kabızlık problemımız bıtıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder