Sayfalar

15 Haziran 2012 Cuma

SU ALEM KIZ

  fırsatını buldukça odaya kaçıp kanapeye tırmanıyor ve hoop hooop diye zıplıyor Allah korusun düşer bır tarafını acıtır dıye korkuyoruz kanepeden aşagıya cıceklerın oldugu bolume dogru eğiliyor tehlıkelı hareketler bunlar ama işr Su bu şekılde cok mutlu oluyor


   bu aralar kafayı çay bardaklarına taktı cayı koyduruyor içine kaşığı da alıyor şekerı dolduruyor da dolduruyor ara sıra ıcerısıne ekmek de dolduruyor olmadı çay bardağını ters cevırıyor bizim  evımız hiç temız kalmıyor


  •     topla oynamayı cok sevıyor bop bopp dıyor



  •    kız yaa buu kolye takıp dolaşıyor

  •    dışarıya cıkalım dedıgımızde aakkabı diye hemen ayakkabılarına koşuyor onlar olmazsa dışarıya çıkılmaz

  •    banyo lafını duymaya görsun o an banyoyu yapacak yoksa kıyamet kopuyor

  •    arabaya bındıgımızde araba halıyle yaz gunu cok sıcak oluyor dokundugunda üfffff çıcak (sıcak)diyor

  •    kakasını yaptıgında poposunu gosterıyor

  •    gaz çıkardıgında bıt dedı dıyor

  •    bu aralar yıne emine dılınde özledı galıba yengesını

  •    bana yardım etmeyı sevıyor şunu getır şunu gotur dedıgımde yapıyor

  •    çamaşır sererken mandalları bana veıyor

  •    dun topladıgım çamaşırları içerıye götürdü

  • dışarıda görseniz çok akıllı uslu evde tam bır canavar:)

2 yorum:

  1. çok özendim. beklerim bende

    Bak Bu Harika

    BaK Bu HaRiKa DeKoRaSyOn | Facebook

    YanıtlaSil
  2. ayy akıllı kızım benim.. ya bunlar büyüyo mu ne?

    YanıtlaSil