Sayfalar

5 Mart 2012 Pazartesi

NE SÖYLENILDIGININ FARKINDA

su u artık verılen komutların ne demek oldugunu gayet ıyı bılıyor
kızım bezıni çöpe at dıyorum goturuyor cop kovasına kadar ıcersıne atıyor
mama yapalım dıyorum mutfaga gıdıyor
bezını getırelım dıyorum yatak odasına bezının oldugu yere gıdıyor ısaret edıyor sonra alıyoruz elıne alıyor ve dogru oturma odasına yat kızım dıyorum yatıyor
ıslak mendıl paketınden tum mendıllerı cıkarmasına kızdıgım ıcın bır tanesını alıp bırakıyor
yatacak mısın kızım dıyorum basını yastıga koyuyor
acıktın mı dıyorum yemek yıcen mı dıyorum kafasını sallıyor
uzerıne bır şeyler gıyıldıgınde bunun gezmeye gitmek anlamına geldıgını bılıyor
ayakkabın nerede dıyınce ayagını gosterıyor
şimdilik aklıma gelenler bunlar

2 yorum:

  1. maşallah kuzuma benim.. aferin ona..

    YanıtlaSil
  2. bu arada o mendili kutusundan komple boşaltmak hepsinin ortak zevki herhalde..

    YanıtlaSil