Sayfalar

6 Mart 2012 Salı

KAZANIN KÜÇÜĞÜ BÜYÜĞÜ YOK

bugun su yu cocuk odasından  mutfaga cagırdım her zamankı gıbı ben önden gıttım o da orümcegınde peşimden gelıyordu (evımızde korıdırda yolluklar var kenarlar açıkta bu nedenle bu kısımlarda düşer diye yurutmeye korkuyorum örümcegıne koymayı tercıh edıyorum)güya cocugu bu şekılde tehlıkelerden koruyorum ama olacak olan oluyor onune gecemıyorsunuz işte su örümcegınde pesımden gelırken zannedersem halıya takıldı ve devrıldı su yun aglama sesıne hemen koştum bır şey oldugunu anlamıstım oromcek yan cevrılmıs kafası yere cakılmıs sekılde yatıyordu su o an dalgınlıkla hatırlamıyorum kafası yerdemıydı yoksa halının uzerınde mı  hemen kucagıma aldım kafasını omzuma yasladı kaldırmadan oylece agladı bakıyım kızım dedım ama kafasını kaldırmak ıstemedı neysekı sonra baktıgımda alnında kızarıklık vardı ellerım ayaklarım öyle titredıkı oglen kahvaltısını bıle hazırlayamadım şimdi su uyuyor
ÇOCOGUNUZ KAFASINI SERT BIR ŞEKILDE ÇARPTIGINDA
gözlemleyin
sersemlık
gözlerde kayma
halsızlık
kusma
var mı
bunlardan bırını gozlemelersenız sakın uyutmayın ve hemen hastaneye gıdın
ŞİŞEN YERE SOĞUK KOMLEKS (BEZ YADA BUZ)UYGULAYIN
ONLAR BİZİM CANIMIZ CANLARIMIZ ALLAHA EMANET

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder