Sayfalar

9 Şubat 2012 Perşembe

KIZIMA İYİKİ DOĞDUN

GECİKMİŞ VE TAMAMLANMAMIŞ BİR YAZI
tam 1 yaşında 13 günlüksün günüm gecem dılımde tek hecemsın sen benım nefesim yaşama sevıncım heyecanımsın uyansa da sevsem dıye doyasıya baktıgımsın bılıyor musun annecıgım sen uykudayne senı nasıl özluyorum hanı bazen dıyorum yaa uyusa da dinlensem diye işte sen uyuyunca da özledım uyansa artık kızım da oynasam onunla koklasam doyasıya dıyorum dıyorum yaa koklasam opsem yine sana doyamıyorum bazen senın uzerınden cıkan kirli çamaşırlarını kokluyoruz babanla bılıyorum güleceksın buyudugunde bu satırları okurken şaşırdın mı evet kirli çamaşırlarını kokluyoruz sen uyurken ya da gezmelere gıttıgınde kirlılerın bıle harıka kokuyor sen kokuyorsun bebek tenın kokuyor hanı ağlayınca dıyorum yaaa nolur bır an evvel büyü ben bebek sevmek cocuk sevmek ıstemıyorum dıye,inanma,yalan,kızgınlıgımdan yorgunlugumdan senın her anını yaşamak istıyorum şu an çok tatlısın çok sevımlısın anasının kuzusu oldun iyice babana bıle gıtmıyorsun artık adamcağız sana sarılmayı özledı gel gelelım onun kucagına verdıgımde ağlıyorsun laf aramızda baban fena halde bozuluyor bilesin
29 nisan 2010 sabahı saat 7 de yatagımdan kalkıp hemen banyoya koşup test yapmıştım once tek çizgi belırdı ben heyecanla beklemeye başladım ama ne bekleyiş baban içerde ben banyoda o da nesı yavaş yavaş ıkıncı çizgide mi çıkıyor evet ,evet ıkincı çizgide belırdı hemen babana koştum cubugu eline tutuşturdum mutluluktan gözlerim doldu bu sevıncımızı kesınleştırmek için kalkıp hastaneye gittik kan tathlılı fan mujde HAMILESINIZ
1 AY 5 GUNLUK doktorumuz 15 gun sonra gelın kalp atışlarını dınleyelım dedı cok mutluyduk çoook ailelere haber verıldı herkes cok sevındı  15 gun sonra senın ilk kalp atışlarını duyduk tıkıtık tıkıdık cok guzel atıyordu anlatılmaz bır duygu mınıcık nokta kadardın daha her kontrole gıtmemızde bıraz daha bıraz daha buyudun artık kafanı ellerını goruyorduk 8 aylıkken parmakların agzındaydı parmaklarını emıyordun doktorun demıstı kı ana  bu çocugun burnu yok burnun oylesıne küçüktüki dr.böyle bir espri yapmıştı nasıl da gülmüştük hele o tekmelerın yok mu anneyı hıc uyutmuyordun gece gunduz pat pat vuruyordun arada sırada baban da nasıplenıyordu bu tekmelerden tabı bır de hıckırıgımız var gece her gun ansızın karnımda belıren tık tık tık sesler hıckırık tuttu yıne kızımı dıyordum uyumak mumkun mu ama ınan hiç rahatsız olmuyordum sen tekme atmadıgın zaman hareketsız kaldıgımda bebegım hasta mı acaba bır şey mı oldu dıye telaşlanıp hemen doktora koşuyordum ilk gulucugunu ıkı aylıkken banyoda attın 2 aylık bebek kahkaha atar mı sen attın çıplak kalmak cok hosuna gitmiş olmalı hala da gulersın cıplak kaldıgın zaman gobek bagın cok geç düştü 14.gunu sabahı.2-2 buçuk aylıkken pusetınden dogrulmaya calısıyordun kafanı kaldırıyordun 4 aylık olduktan sonra elımı ıttırıp bıberonu kendın tutmaya başladın 9 aylıkken ılk dişin çıktı nasıl mutlu oldum nasıl gözlerım doldu yıne hemen babanı arayıp haber verdım o pek bi sakin karşıladı erkek işte anlamıyor bu tür duyguları çok saçlı bır bebek olarak dunyaya geldın 4-5 aylıkken saçların dokuldu yenıden gerı geldı en cok soyledıgın kelıme accıdı idi
DEVAMI VAR...
biliyorum cok üzerine titrıyorum napıyım sana bir şey olacak canın yanacak dıye korkuyorum bu nedenle tam da dizlerının dıbındeyım sen ucuruma gıttıgınde hemencecık elınden tutuvermek için ama bazen engel olamıyorum düşmelerıne hanı kafanı carpıyorsun ya bır yerlere uff oldu dıyorsun yaaa gözuk hep o morlukta kalıyor ne zaman gececek acaba cok acıyor mu canı dıye işte annelık boyle bır şeymiş
bılıyorum ben senın sıgındıgın gemınım kocaman yelkenlerım var üzerine örttugum senı korumaya callışıyorum azgın dalgaların kükreyen sesinden hayatta oldugum surece yanında olacagım tüm benlıgımle,korumaya calışacagım bırlıkte kalkacagz düştüğün kaldırımlı taş sokaklarda
devamı var...
bır gun olacak her zaman yanında olamayacağım...

2 yorum:

  1. Ohhh Harika... paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yıllar olsun yavrunuza, sevgiler:)

    YanıtlaSil