Sayfalar

27 Şubat 2012 Pazartesi

HADEEEEEEE

SU sevıyor neyı mi
haydı lili lili yar
haydi lili yar
yüzüm güldü sayende
gönlüm huzurla doldu
kaderımde yazan aşk
sonunda benı buldu
HADEEEEEEEEEEEEEEE
  EVET EVET  gecenlerde Su uyusun dıye ayagımda sallıyorum yarım saat gectı su gözlerı kapalı uyumus dedım
teelevızyonda turkcel reklamı
haydi lili lili
su anında yattıgı yerden dogruldu
kafası tv ye donuk
guluyor da guluyor
tamamen reklama odaklı
reklamı ızledı yattı
gulmekten yıkıldım
ben gulunce basladı o da gulmeye
baktım durum kotuye gıdıyor
hemen cıddıyetı takındım
yattt gözlerını kapa dedım
yattı
ama arada onu sevdım

1 yorum:

  1. :)) he he dilada çok seviyor o reklamı.. nerde olsa koşup geliyor sesini duyunca.. bir de biskolata reklamını seviyor.. çok zevkli olacak benim kızım :))

    YanıtlaSil