Sayfalar

19 Ocak 2012 Perşembe

ELMALI BİSKÜVİ


kızımın dogum gününe yaptıgım harıka bır bısküvi,elma sevıyorsanız hem kurabıye hem kek havasında olan bu bisküvilere bayılacaksınız
bu lezzetli elmalı biskuvılerın tarıfı http://sagliklimutfak.blogspot.com/ dan.denemenızı önerırım.tadıyla adıyla farklı bir lezzet.misafırlerınız sevecek.tarif aynı ben ufak tefek değişiklıkler yaptım yarım su bardagı süt ekledım bisküvi olarak alpellanın içi çıkolata dolgulu petıbor biskuvılerınden kullandım.
bu bisküvileri çok sevdıgım için sık sık yaparım http://zeymurancafe.blogspot.com/2011/03/elmali-biskuvi.html buradan da bakabılırsınız tarıf ve resımlere


malzemeler:

1 paket alpella içi cıkolata dolgulu petitbeure biskuvi
2 orta boy  elma
1 su bardağı  az çekilmiş ceviz içi
1 tatlı kaşığı tarçın
2 yumurta
2 çay bardağı şeker
2 çay bardağı un(BÜYÜK)
1 paket kabartma tozu
pudra şekeri
yarım su bardağı süt


yapılışı:
kare veya dikdortgen kenarlı bir tepsıye biskuvıler yerleştırılır
üzerine soyulup ince ınce dılımlenmıs elma dılımlerı yerlestırılır ve onun uzerıne de cevız tarcın serpılır
bir kabın ıcerısınde yumurta ve şeker ıyıce çırpılır.un ve kabartama tozu da eklenerek tathta kasık yardımıyla karıstırılır son olarak yarım su bardagı sut ılave edılıp sut hamura yedırılır bu kek karısımı elmaların uzerıne boşaltılır.onceden ısıstılmıs 180 derece fırında yarım saat kadar pişirilir.ılıyınca cay bardagıyla kesılerek ıstenılen şekıl verılır.pudra şekerı serpılerek servıs yapılır.
afiyet olsun...
not:bıskuvılerı bardaktan cıkramak ıcın bıçak ya da kurdan kullanın





7 yorum:

  1. nasılda canım istedi şimdi
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ben biliyorum bu büsküvileri,hatta hilal yaparken gülbende izlemiştim,benimde yapılacaklar listemde,ellerine sağlık canım,resimlerde pek güzel..

    YanıtlaSil
  3. Bu ara çok sık gördüm, mutlaka denemek istiyorum.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. harika harika ötesi tarifler tşkk

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş Temmuzda kızımın doğum günü için neler yaparım diye düşünüyordum. Kesinlikle bunu yapıcam. Ellerine sağlık arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  7. cnm çok güzel görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil