Sayfalar

6 Ocak 2012 Cuma

DÜĞME KURABİYELER





kızımın doğum gününde yaptığımız kurabiyeler elmas hanım kuzenim ve ben bi koşuşturmaca içerisinde bu kurabiyeleri yaptık koşuşturmaca dedım yaa bıraz özensizce oluverdı kurabıyeler ama çok şirinler öyle değil mi arkadaşlar ben gıda boyası kullandım sade olarakta yaptım gıda boyası kullanmak istemzsenız kakaolu da yapabilirsiniz kızım şu an tamı tamına bi yaşında 17 günlük kocaman bi maşallah BUGÜN iki tarif veriyorum altta  http://zeymurancafe.blogspot.com/2012/01/kestaneli-ve-kus-uzumlu-fistikli-ic.html  ve de düğme kurabiyeler .iyi bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum  resımlere düzenleme getirilecektir
malzemeler:
1 su bardağı oda sıcaklığında margarin
1 su bardağı şeker
1 buyük yumurta
1 paket vanilya
2 çay kaşığı kabartma tozu
3 su bardağı un
gıda boyası veya kakao
yağlı kağıt
şişe kapağı
şiş
yapılışı:
şeker ve margarın krema kıvamına gelınceye kadar mıkserde karıştırılır
yumurta ve vanilya eklenır
kabartma tozu ve un ılave edılır
hamur yogrulur
yuvarlak toplar yapılır ve yassılaştırılır
bır kapak yardımıyla ortasına bastırılır
ortasına yuvarlak bır cubuk yardımıyla cubuk bastırılarak 4 tane delik yapılır
önceden ısıtılmıs 200 derece fırında yaklaşık 8-10 dakıka pişirilir
afiyet olsun...
hamurun sert olursa süt veya su ilavesı yapabılırsınız ben su veya süt eklemedım






2 yorum:

  1. ellerine sağlok.not aldım ilk fırsatta denicem

    YanıtlaSil
  2. Çok değişik ve güzel bir tarife benziyor çok sevimli bence :) Yakında uygulamayı düşünüyorum.. Ben de seni bloguma beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil