Sayfalar

30 Ocak 2012 Pazartesi

DİL ALTI BAĞI OPERASYONU

Su perşembe günü küçük bir operasyon geçirdi bebeklıgınde kızımın dılını cıkaramıyor olması anneannesının dıkkatını cekmıs dıl altı bagı var demıstı gercekten de doktoru muayene ettıgınde doktorumuz onay verdı ve 8 aylıkken tekrar bakalım dedı daha sonrasında diş çıkardıgı ıcın erteledık pazartesı gunu kayserı acıbadem cocuk cerrahısı harun beye muayene ettırdık o da bıze alınması gerekıyor hem yemeklerı agzında daha rahat cevırebılmesı hem daha rahat konusabılmesı ıcın yapmamız ıyı olur dedı bize persembe gunune sabah 9 a randevu verdı perşembe gunu sabah 8 de orada olduk bu arada Su ya en son gece 3 de 60 mılım mama verdık o saatten sonra hıcbır sekılde yıyecek ıcecek vermedık mıdesıın bos kalması gerekıyordu saat 9 a 10 kala kızımın butun kıyafetlerını cıkardılar amelıyat elbısesını gıydırıler başına bone taktılar yataga yatırdılar su oyle bır ağlamaya başladı kı benı alın buradan dıye kollarını uzatıyordu onu almaka ıstedım tabı ama işte alamadım amelıyathaneye kadar onunla gıttık sonra sız gıdın dedıler eşim ben burada kapıda bekleyeyım dedı ıyı dedık ama baktım sonra o da gelıyor ızın verememısler orada beklemesıne eee haklılar tabı hıjyenık olmalı ortama hastaların sağlıgı ve doktorun rahat calısması ıcın asansorun kapısının onunde beklemeye basladık her kapı açılısında kostuk en sonunda yarım saat sonra su asansorle getırıldı bıraktıgımız gıbıydı hala bağıra bagıra aglıyordu kıpkırmızı olmustu hemen uzerını degısıp kucagıma aldım ve sakınlestırdım ,susutu sonra oynamaya yurumeye başladı 1 bucuk saat kadar bekledık sonra doktorumuz geldı cadı nerdesın sen dedı su ya her şey yolunda bugun agrı kesıcı verın baska da bır seye gerek yok normal yemesıne içmesıne devam etsın dedı agzında ne kan vardı ne de kızım bır acı hıssedıyordu bu benı cok rahatlattı amalıyat netıcesınde ınsan korkuyor kısa bır operasyon oldugu ıcın kısa surelıgıne uyutmuslar kızımı en cok korktugum da anestezıydı cok şukur şimdi çok ıyıyız amelıyat ucretı 650 tl tuttu ucretı hıc onemlı değil tabıkı kızımın neler yaşadıgını bılmesı ıcın en kucuk ayrıntıları bıle yazıyorum hastane ve doktorumuz guvenılır kızımı da guvenılır ellere teslım etmek bıraz olsun beı rahatlatmıstı cok defa sordu bır şey olmaz de mı anestezı uzmanı guvenılır değil mi canı yanmayacak aglamayacak değil mi anne yüreği işte korktugum gıbı olmadı şimdi su uykuda mışıl mışıl uyuyor yaramazım artık yemeklerı agızında daha ıyı cevırecek ve yorulmayacak yemek yerken hem daha ıyı ogutecek kı ılerde kılo almayacak yoksa kızımın konusmasında herhangı bır sorunu yoktu şimdi daha ıyı oldu

GEÇMİŞ OLSUN ANNESİNİN BALI
    SENI COOOOK SEVİYORUZ

5 yorum:

  1. Ay canimm benim gecmis olsun. Offf simdi sen onu ameliyata götürürlerken beni al demesi seni öldürmüstür eminim Allahim kimsenin bebegini Annesinden ayirmasin Rabbim. Amin. Keske sende girebilseydin kendini daha iyi hissedersin. Ama neyse gecmis gitmis. Cokkkk gecmis olsun canim.

    YanıtlaSil
  2. kıyamam bn ona ya allh daha büyük hastalık vermesn kmseye geçmiş olsun öpüyorum su yu kocaman =)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok geçmiş olsun, benim kızım 6 yaşında, ilk aylarda görmüştü doktorumuz kısımın dil batımını, yaşına girsin konuşmaya başlasın eğer konuşmada sorun olursa keseriz dedi.
    Kızımın konuşmasında hiçbir sorun olmadı yemeği 40 kere çiğner ama bilmiyorum bana mı çekmiş yoksa dil batımının kısa olmasından mı :) bizim doktorumuz gerek görmedi biz kesmedik, kızım dilinden memnun, anne dilimi başkaları gibi uzatamıyorum ama kalp yapabiliyorum diyor :) dil batımı çektiği için dilini ağzının içinde yukarı kaldırırnca kalp şeklini alıyor :) amann muhabbete bak nerelere geldi :)))

    YanıtlaSil
  4. Iyi gunler ben 10 yasimdayken bir muayene sirasinda doktorum fark etmisti dil bagimi keselim demisti anneme bende cocukluk haliyle korkmustum 22 yasimda doktora giderek kucuk bir cerrahi operasyonla kestirdim bagi fakat dilim kisa kaldi budurum hos olmuyor tabi cocuklarda eriskin yaslara gelince bazi ozel sorunlar olabiliyor bunlari goz onunde bulundurmak gerektigi kanaatindeyim.

    YanıtlaSil
  5. Biz de biraz önce K.MAraş'ta DEvlet hastanesinde 50 Gnülük bebeğimizin dil altını kestirdik. Doğumunda farketmiştik dil altı bağı olduğunu. Beslenmesinde herhangi bir sorun olmadığı için doktorlar beklemeyi öneriyordu. Ama görünüşe göre ilerde konuşma sorunu yaşanması kvvetle muhtemeldi. Bazı doktorlar ise yaşına girsin narkozla yapalım diyordu. Bu hastalığı yaşayan çevrenin tavsiyeleri ile tekrr doktora gittik ve doktor bey ayaküstü narkozsun bebeğimizin dil altını kesti. Bebeğimiz ağlamadı bile. Şu an çok rahat. Dilini çıkarabiliyor. Bebeğimiz bugüne kadar kustuklarını tekrar yutmak zorunda kalıyordu. Artık kustuklarını dili ile dışarı atabiliyor. Böyle sorunu olanlar çok gecikmeden bebek 2-4 ay arasında iken iyi bir çocuk cerrahına muracat etsinler.

    YanıtlaSil