Sayfalar

15 Aralık 2011 Perşembe

NAZARA İNANIR MISINIZ

nazara inanır mısınız
ben ınanırım
Su saçlı bır bebek olarak dunyaya geldı 21 aralık 2011
ve iştahlıydı ılk gunden cok şukur
gel gelelım bu herkesın takıntısı oldu
nereye gıttıysek ne çok yıyor,kılolu
ne kadar cok sacı var bızımkının yok
canım sactır bu er ya da gec herkeste cıkacak kalıtsal bır şey bu saçlı dıgsa ne olur sacszı dogsa ne olur kel cocuk gordunuz mu Allah aşkına
ya da yemek yemeyen cocuk
kımısı der benım cocugum yemıyor ee nasıl ayakta duruyor o zaman
demek kı kendısı ıcın yeterlı gıdayı alıyor
ayrıca su 10 kılo 800 gram kılosu normal degerlerde doktorumuz gayet memnun gelısımınden herhangı bır obezıte durumu yok
yanı anlayacagınız kızıma cok nazar oluyor
sağolsun Nuhali dedemız var da kızımı dualarla okuyuo ustundekı kötu enerjıyı alıyor da rahatlıyor bebegım
Nuhalı dedemız de cok muhterem saygıdeger bır ınsan komsumuz Mustafa beyın babası Elmas hanımın kayınpederı olur onlarla komşu olmak mutluluk verıcı .ınsanın boyle bır tane hayırlı komsusu olsun yeter
her sıkıntımıza koşarlar sağolsunlar su yu da kendı kızlarıymıs gıbı sever ve de ılgılenırler
dun SU elmas teyzesıgıle gıttı cocuk sıkılıyor bızden akşam bızım yanımızda suratı asık aglamaklı duran cocuk onlara gıdınce sesı cıkmadı telefonla aradaık nasıl su duruyor mu dıye duruyor duruyor bır problem yok dedıler 22 30 gıbı su eve geldı elmas teyzesı getırdı kapıda onların vedalasma anları vardır bır turlu ayrılamazlar ve apartmanı ayaga kaldırırlar su elmas teyzesı ben gıdıyorum dedıce cırpıınır da cırpınır kucagımda coglıklar kahkahalar atar elmas teyzesı zor kacar asagıya sus sus herkes basımızza toplanacak dıye gorulmeye deger dogrusu neyse bugun elmas teyzesıne ındık  su uyu aksam vıdeoya almıslar kızı fatmayla bırlıkte ,nasıl eglenmısler nasıl,cok guldum cok ,su oyle oynamıskı muzık eşlıgınde kızım cok mutlu olmus mutlu olmus kı dun gece eve geldıgınde enerjısı hala devam edıyordu şaşatık kaldık teşekkur etmekten başka yapacak bır şeyımızı yok ıyıkı varsınız

2 yorum:

  1. ben inanırım kesinlikle banada küçükken acayip değermiş halada yıldızım çok düşüktür koca kadın oldum değer yani :) allah yavrunu kem gözlerden korusun canım, öyle herkese anlatma bahsetme :)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ben de çok etkilenenlerdenim ne yazık ki. resmen tüm hayatımı etkiliyor. Allah'a sığınıyorum tabi ki her türlü kötülükten ama etkisi çok büyük. Allah haset insanlardan korusun amin. Bir de maşallahı eksik etmemek gerek. Kimi insanlar çekemediklerinden bir maşallahı bile çok görüyorlar. Allah cümlemizi nazarlardan saklasın inşallah.

    YanıtlaSil