Sayfalar

20 Aralık 2011 Salı

KAZASIZ BELASIZ

bugün ilk büyük kazamızı yaptık aslında ilk kazamız dün oldu desem daha dogru olur su kanaepenın kenarındayken dıger kanepeye gecmeye calıştı tabı doğal olarak daha ayakta durmayı tam  beceremedıgı için ıkı kanepenın arasına düştü su yu düşünerekten hiçbir zaman kanepenın aralarında boşluk bırakmam kafasını sert yere çarpmasından korktugum için biraz ağladı dün neyseki çabuk sustu bugunse elmas teyzesıne gıttık elmas teyzesı ile biz mutfaktaydık elmas hanım bir şeylerle ugrasırken bır taraftan da sohbet edıyorduk su emekleyerek oturma odasından mutfaga dogru gelmeye başladı korıdorda oturdu sonra bır baktım
takkkkkkkkkkkkk!
o sesı duymamla koşmam bır oldu
kalbım yerınden cıkacaktı
baktım kızım yerde yatıyor uzerınde de masa
o telaş arasında bakın neye bakıyorum
masanın agırlıgını olcuyorum bır taraftan  neyse hemencecık masayı kaldırdım altından su yu alıp sarıldım nasıl aglıyor yuzune bakamadım korkumdan
elmas ablaya sordum bır yerı kanıyor mu dıye
o da yok kanamıyor dıyınce rahatladım
elmas abla da baya korktu
hemen oturma odasına geçtık
Ve Allaha şükrettik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder