Sayfalar

27 Aralık 2011 Salı

ANNNEE,1 YAŞ 6 GÜNLÜK,,BEBEKLERDE PİŞİK SORUNU

su artık anne dıyebılıyor aynen şöyle
annnee
ıslak mendılı elıne alıyor ellerını sılıyor
altını sıldıgımı gordugu ıcı o da altını actıgımda o da aynısını yapmaya calısıyor
bu arada su hıc pişik sorunu yaşamadı asla ıslak mendılı tenıne dırekt olarak uygulamadım her daım ılk once ıllık suyun ıcerısınde yıkayıp o şekılde uygulama yaptım
bır de pişige medem olan en buyuk neden kaka
kakasını yaptıgıı anda altın hemen temızlemelısınız
cok fazla krem kullanmadım pısık oldugunda da
ya pudrayı ya da zeytınyagını tercıh ettım
pudrayı dırek cılde uygulamadım elıme bır mıktar döküp oyle uygulama yaptım sorun yok

1 yorum:

  1. ay benim bıdık hala yüzüme karşı anne demedi ya.. anne diyo ama bana değil.. ortaya karışık.. üstüme almasam boşa gidecek.. bizde hiç pişik olmadık.. hemde ben öyle senin gibi iyi annelik gösterip yıkamadım da ıslak mendili.. direk kullandım.. sadace geçen hafta prima yokmuş markette molfix almış eşim.. o pişik yaptı.. hemen değiştirdik geçti..

    YanıtlaSil