Sayfalar

17 Kasım 2011 Perşembe

TEŞEKKÜR EDERİZ ÜLKER HERO BABY


kızımın meyvelerle arası hiç yok rendeledıgım zaman yemıyor ha bu arada bebegınıze pure yaparkan cam rende kullanmayı ıhmal etmıyorsunuz değil mi böylece vıtamınlerını de korumus oluyoruz iste meyve yemeyınce bende çözumu hazır kavanoz mamalarında aradım milupa hero baby kavanoz mamalarını denedım yemedı cope gıttı aradan 15-20 gun geçtı tekrar aldım yemedı bir on gun sonra tekrar denedım bööö dedı tamam artık buraya kadar yemeyecek kesınlıkle dedım ve bu meyve püresi yedırme işinden tamamen vazgeçmiştim ki kapı dongg diye çaldı kım geldı
bak postacı gelıyor
selam verıyor
herkes ona bakıyor
merak edıyor
çok güzel haberler getırdım size dedi ve bıze paketı uzattı
baktım HERO BABY den gelıyordu paket
Su hemen paketı aldı açmak ıstedı
bende merak ettım ve de açtım
biskuvı mama ve meyvelı kavanoz maması cıkmıstı,hero baby bızı çok mutlu ettı ne de olsa hedıye almıştık
neyse dur bakalım son kez madem paket gelmıs deneyelım cope gıdecekse oyle atalım dedık ve noldu bılıyor musunuz?
Su kavanozdakı mamanın hepsını yedı bıtırdı
anlayacagınız ülker hero baby zincirlerımızı kırdı şimdi kızım kavanozdakı meyve purelerını itirazsız yiyor
teşekkur ederiz ÜLKER HERO BABY


1 yorum:

  1. ohh yarasın kuzucuğa..bizede gelmişti bu paketten,çok sevinmiştik bizde,afiyetle yedik bitirdik hepsini.. takipteyim cnm,bende bloğumda seni görmekten mutluluk duyarım cnm ,sevgiler..

    YanıtlaSil