Sayfalar

19 Ekim 2011 Çarşamba

SU İLE ANNE SOHBETTE


anne:
miniğim bebeğim uyanmış
çiş mi yapmış altını mı ıslatmış
hemen değiştirelim de rahat et emi
su:
anne cabuk ol
bezım patlamak üzere
bütün gece çiş yaptım
Allahtan ultra prima kullanıyorsun da
hemencecık emıyorlar altım kuru kalıyor
anne cevap verır:
senın rahatın içiin ne gereklıyse yaparız annecıgım
yeter ki sen mutlu huzurlu ol
hadı şimdi altını değiştirelim
su haklısın galıba bezın dolmuş hatta taşmış
o ooo
badımız bile ıslanmış
üzerini de değiştirmemiz lazım
su:
yaşasın yaşasın
çıplak kalcam
dur sana yardım edeyım de anne
benı çarcabuk soy
once sağ kolumu kaldırayım sonra sol kolumu
kafamı ben cekerm
ohh bee
çıplak kaldım  sonunda
anne nolur bıraz böyle kalayım da rahat rahat oynayayım
anne cevap verir:
peki tamam annecıgım
bıraz bu şekılde kalabılırsın
sen oyuncaklarınla oyna hadii
su oyuna dalar
su:
daha büyümeden yaşlandım mı ne
(olacak şey değil ki daha 10 aylık bıle olmadım )
eee o zaman neden elımden kaçan oyuncağı almakta bu kadar zorlanıyorum
oyuncagıma ulaşmak için bin takla atmak zorunda kalıyorum
huuhh huuhhh huuuuh
gel buraya gel
hadi yorma beni
anne cevap verır
canım kızım
annesının tatlısı
sen daha küçüksun
gelısımın neyı gosterırse ancak onları yapabılırsın
yakında kolayca oyuncaklarına yorulmadan ulaşabıleceksın
su:
anladım anneciğim
çabalamadan hiç bir şey olmuyor
ve de vakti var
ben bıraz tembelım galıba annecıgım ne dersın
anne cevap verir:
ne dıyebılrım ki meleğim
galiba TEMBELSİN biraz
biraz da KEYFİNE RAHATINA DÜŞKÜN
olsun ben senı böyle çok sevıyorum
su:
bende seni sevıyoyum anne
eğilde saçlarını bi yolayım
anne:
:)
kel kalmam inşallah
anne fısıldayarak konuşur:
(bende senın saçını yolarsam görürsün)
su:
bir şey mi dedin anne
anne:
yoo
üzerini giyinsen iyi olur
üşüteceksin
artık giyinme vakti

1 yorum:

  1. oy halasinin prensesi ne tatli olmusun sen balim annen cok iyi bakmis masallahh seneye gelmeme kocaman kiz olursun halasinin prensesi gulü öptüm balimi

    YanıtlaSil