Sayfalar

11 Ekim 2011 Salı

ANNELİK DİLİ EVRENSELDİR ,JAPONYA DEPREMİ ENKAZ ÇALIŞMALARI




Japonya'da bir depremde kurtarma ekibi genç bir kadının yaşadığı enkaza ulaşırlar.. Yıkıntıların arasında kadının cesedine ulaşırlar. Kadının enkaz altındaki pozisyonu ilginçtir.. Ellerinin arasında bir şey tutarak eğilmiş gibi..

Bu esnada da ev üzerine çökmüş izlenimi vermektedir.. Kurtarma ekibinin lideri canlı olma ümidi ile kadına ulaşmaya çalışır, fakat kadın çoktan ölmüştür.. Başka bir enkaza gitmek için hareketlenecekleri sırada, ekip lideri delikten içeri bakar ve enkazda bir çocuk olduğunu fark eder.. seslenir, "Bir çocuk var"

Uzun bir çalışmadan sonra kadının cesedinin altında çiçekli bir battaniye içinde 3 aylık bir bebek bulurlar.. Kadın son bir hamle ile bebeğinin üzerine kapanmış ve bebeğinin hayatını kurtarmıştır.. Bebek hala uyumaktadır.. Battaniyeyi açtıklarında ise bir cep telefonu bulurlar.. Ve ekranında bir mesaj vardır..

"Eğer kurtarıldıysan, seni sevdiğimi hatırla - Annen"

facebookta oktayustam sayfasında paylaştı bende burada paylşamak istedım o kadar kötü oldum kı okurken anlatamam kım  aynı olayla karşılaşsa bu anneden farklı davranmaz kendımı hatırlıyorum konyada ıkı ay öncesınde deprem olmuştu kızım salonda beşiğinde uyuyordu bızde eşimle  oturma odasındaydık sallanmaya başladık o an tek düşündüğüm şey Su oldu korkumu bir kenara attım salona koştum beşiğinde yatan kızımı hemen alıp kucakladım ve orada dona kaldım ve ardına deprem sona erdı eger deprem devam etseydı onun üstüne kendımı siper edecektım ya da bir şey olacaksa bize kızımda yanımda olsun dedım
bu görüntülerı gorunce bunlar aklıma geldi  mesajda benı çok duygulandırdı gerçekten annelık farklı bir şey herkes annesının kıymatını bılır ama inanın anne olunca bunu daha iyi anlar buradan anneme sevgı ve saygılarımı gonderıyorum senı çok sevıyorum annecıgım 
Allah hiç kimseye bu acı durumu yaşatmasın ve hepımızı korusun evlatlarımızı sevdıklerımızi bize bağışlasın

2 yorum:

  1. Selamünaleyküm, ben de face de bu yorumu yapmıştım."Annelik evrenseldir dil, din, ırk tanımaz hakiki annelik herkese nasip olmaz." Hatta hayvanlar bile yavrusu için canını ortaya koyar...
    Allah hakiki anne-babalar olmayı nasib eylesin bizleri ebeveynlerimize gereken ilgi ve alâkayı göstememizi nasib eylesin..
    Allah'a emanet olun..

    YanıtlaSil
  2. annelikten başka hangi duygu bunu yaptırabilirki?Allah korusun,kimseyi evladından ayırmasın...

    YanıtlaSil