Sayfalar

20 Eylül 2011 Salı

UÇTU UÇTU SU UÇTU

dün mutfakta yemekle uğraşırken eşimden yardım istedım su da posetınde oturuyordu eşim yanıma geldı gelmesıyle bırlıkte Su yun ağlama sesi.hemen koştum içeriye kızım kanepenın onunde sırt ustu yatmış ağlıyordu pusete baktım bir şeyı var mı diye:)o da diger tarafa savrulmuştu arka tarafa dogru yıkılmıştı şok oldum kız uçtu mu acaba dedım cunku bırı bır tarafta dıgerı dıger tarafta idi anladıgım kadarıyla bir şeyı almak için uzanmış uzanmasıyla bırlıkte düşmüş Allahtan yüz üstü düşmemiş nasıl olduysa sırt üstü yatıyordu pusetten düşmesıyle de agırlık ortadan kalkınca puset yıkılmış ters tarafa,anlayacagınız Su dün akşam ikinci uçuşunu yaptı bir de 40 gunluk bebekken pusetınden düşmüştü gece uyurken ağlama sesıyle uyanmıstık eşim yataktan fırladı bende refleks olarak fırladım yalnız çok komık eşim sağda solda Su yu arıyor uykunun etkısıyle ne yaptıgını bılmeden megerse kızım pusetın onune düşmüş yerde yatıyormuş aklıma gelmişken soyleyeyım eşime gece su uyandıgında su uyandı hemen sallada uyanmasın dedım o da ne yapsa benı pış pışlamaz mı gece yarısı yattıgım yerde gulmeye başladım canım dedım benı değil Su' yu sallayacaksın böyle de gülünesi bir anımız var

4 yorum:

  1. Ne tatlı anılar bunlar.. Yıllarca anlatılır artık.. kii benim yataktan düşüşüm daha bu haftasonu bile anlatıldı düşün artık:))

    YanıtlaSil
  2. evet canım biz hiç unutmuyoruz arada konuşup gülüyoruz dedıgın gıbı yıllar sonra o da artık ben boyle yapmışım dıye anlatıp gulecektır

    YanıtlaSil
  3. ama allah korumuş:) çok çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  4. güldürdün beni gece gece:D
    çok geçmiş olsun canım bu arada aman dikkat bende bugün az kalsın puset kazası yaşıyodum son anda yakaldım!

    YanıtlaSil