Sayfalar

18 Eylül 2011 Pazar

NELER YAPIYORUZ NELER(10 AYA IKI KALA)

su neredeyse 9 aylık olmak üzere
emeklemıyor,istek de yok
örümcege binmeyı sevıyor
çok meraklı her şeye dokunmak incelemek istıyor
anne yanından ayrılınca ağlıyor
gecelerı mama içmek için düzenlı olarak gece 01 :30 da uyanıyor
bu ara en cok kullandıgı kelıme ammam amma(mamaya ammam diyor)
dunden beri baba sayıklıyor
bize gore anlamsız ona göre anlamlı bır takım sesler çıkarıyor
babasıyla oynamaktan zevk alıyor
çorba ve bisküvi çok sevıyor
şeftalıyı emerek yemekten zevk alıyor
oturması genel olarak iyi ama arada dengesını kaybedıp sırt ustu düştüğü ya da yere çakıldığı oluyor ağlıyor nazlı nazlı.
bılgısayarın faresı telefon ve renlklı kaseler oyuncakları
sehbanın kenarına tutunup sehbaya pat pat vurmaktan hoşlanıyor
bu sabah baba kızı yalnız bırakıp mama yapmak için mutfaga giitim içerden kahkaha seslerı gelıyordu bende dedim baba kız oynuyor,iyi.geldım bır baktım baba yatmış uyku modunda su da babasına pat pat vuruyor ve bundan buyuk keyıf alıyor
büyük zevk aldıgı bir şeyı daha söylıcem babası şort gıydıgı zamanlarda babasının bacaklarındakı kılları asılması:)
tabi annesının saçlarını yolmasını da unutmamak gerekıyor
telefonu bazen kulagına tutuyor
orhan amcasını çagatay abısını çok sevıyor
haaa bu ara tv ye merak sardı
oyle bakıyor kı bazen bakmasın dıye onune gecıyorum kafayı kaldırıyor ya da yana eğiyor tv yı gorebılmek için,gorsenız çok komik
örumcegınde nasıl gıdıyor hoplaya hoplaya yan yan.
dişlerımız hala yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder