Sayfalar

29 Eylül 2011 Perşembe

GECELERI NASIL UYUYORUZ,BEBEKLER GECE NASIL UYUYOR

su artık ıkı gündür gecelerı yatagında yan yatmaya başladı ya çocugun sırtı agrıdı ya da bızde gordu onu yapıyor onun iç halını bılmedıgım için hangı şık oldugunu da tahmın edemıyorum yıne agudu bugudu konuşmaları devam edıyor gecelerı uyurken ammam ammam diye 2-3 kez uyanıyor ammam gelmez de biraz gecıkırse canı yanmış gıbı son ses ağlıyor ammamın geldı kızım tamam annem tamam dıyorum bıberonu agzına verıyorum ammam ıcıldıkten sonra uyunuyor gece ne zaman kalksak baksak üzerini açmış o şekılde uyuyor ustunu orteyım dıyorum ben yatagıma gecmeden gerı açıyor olmayacak boyle bir şeyler yapmam lazım yoksa hasta olacak acaba uyku tulumu mu alsam rahat edebılır mı dersınız ya da havlu pijamalardan falan mı alsam siz ne çözüm buldunuz çocuklarınızın üzerini açmasına

3 yorum:

  1. tulumda su içinde kalıyor çocuklar ben çocuklarıma pazenden özel olarak yaptığım battaniyeleri koltuk altlarından itibaren kolları rahat edecek şekilde dolayarak(banyo havlusu sarar gibi) yatırırdım.üstlerini başka bir şeyle örtmezdim onuda açamazlardı...kızınızla sağlıklı günler geçirmenizi dileyerek acizane tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. Zeymurancım, Su'yu Allah bağışlasın.Analı- babalı yaşasın Su bebek. Bebeğinizin her anını sindirerek yaşayın çünkü inanamayacaksınız nasıl geçip gittiğini yılların. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canım pazenden üç tane var ama onu da delip geçiyor maşallah,pek fayda etmıyor 3-5 aylıkken işe yarıyordu da şimdi hiç fayda vermıyor bu arada tulumlara baktım almamaya karar verdım rahat edemez dıye düşündüm ,şöyle bir düşünün üzerinize sizi sarıp sarmalayan bır şeyler gıydınız ne kadar rahat hareket edebılırsınız hem vucudun hava almaya da ıhtıyacı var elımden geldıgınde gece kalkıp üzerini ortmeye çalışıyorum bır de kalın polar havlu pijamalar gıydıyorum artık,tavsıyen için teşekkur edrım canım..
    sare canım çok teşekkur edıyorum cemi cumlenın çocuguyla bırlıkte dıyorum,amin.evet çok cabuk buyuyor inanır mısın bebeklıgını çok özledım şimdi bakıyorum ne zaman buyudu bu çocuk deyıp şaşkın kalıyorum evet ,her anın tadını çıkarmalıyız

    YanıtlaSil