Sayfalar

23 Eylül 2011 Cuma

DİŞ ÇIKARTIYORUM ANNE ,ÜSTÜME GELME

havalar bozdu dün sonbahar kendını bellı ettı once bir hortum hava karardı hatta ortalık bulandı göz gözü gormuyor fırtına koptu sanki arkasına yağmur boşaldı balkonlarda ne varsa aldı götürdü işte havanın bu huzursuzlugu bir kaç gündür meleğim su da da mevcuttu hatta ıkı gun öncesınde gece 1 de kalktı ııı ıııı ııııııııı diye sabah 5 e kadar oturduk bu gecede o kadar çok ağladı kı sankı rüyasında kötü bir şey gormuştu kim ne yapıyorsa gece kızıma ruyasında su size çok sinirlenıyor haberınız olsun ele geçırse yapıştıracak tokadı:)hafıftende ateşi vardı eşime sordum ateşimi var dıye yok dedı anlayamadı galıba oyle çok ateş olmasa da hafıften bır ateşi oldugunu farketmıstım neyse bugun kızımla oturuyorduk ogle yemegını yedık baba okula gıttı sonra su elımı agzına aldı bir sertlık farkettım surttum elımı baktı elıme bir şey batıyor hemen merakla agzını açtım kızımın dişi gorunuyor ıkı mı çıkıyor tek mı daha ıyıce bakamadım şimdi uykuya daldı akşam babası gelınce bakarız artık ama onun dişinin çıkması benı oyle mutlu ettı kı sankı kızım dunya güzelı seçildi ya da tıp fakultesını birincılıkle bıtırdı hemen duramadım eşimi aradım Su yun dişini çıkmış dedim onunda benımle aynı heyecanı taşıyacagını düşünmüştüm oysakı o gayet sakin karşıladı bunu belkı ortam musaıt değildi belkı bir şaşkınlık yasadı anlamadım artık bılmıyorum ben mı abartıyorum bıraz once arkadaşımla mesajlaştık onun oglu da benım kızımdan 1 gun önce dogdu o da bana dedı kı benım oğlumun dişini çıktığını gördüğümde ağlamıştım dedi siz neler hissettınız dişini görünce merak edıyorum doğrusu.maşallah benım kızıma büyümüş de diş çıkarmış CANIM KIZIM SENİ ÇOK SEVIYORUM,YUMOŞUM BENİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder