Sayfalar

10 Eylül 2011 Cumartesi

ÇOCUKLARA İLAÇ İÇİRMEK,ÇOCUKLARA İLAÇ NASIL İÇİRİLİR


berile ilaç içirmek eşeğe hendek atlatmaktan beter neden mi iacı gordugu zaman hanı tıp deriz herkes susar agzını sımsıkı kapatır ya bizimki de o hesap ,ilacı gorunce agzını oyle sımsıkı kapatıyor ki babası tepesınde aaaaaa aaaaa dıye bagırıyor anne kaşıkla fırsat kolluyor sonunda verıyoruz güç bela ilacı,ama ne oluyor bılıyor musunuz
babanın yüzü ilaçla boyanıyor
su olan gücüyle ilacı püskürtüyor
olsun olsun yeteri kadarı gitmiştir diyoruz
ne yapalım bu devırde çocukların dediği oluyor
nasıl kolayca ilaç içirilir çocuklara 
oyunlar yaparak
dikkatini dağıratak
sevdıgı bır şeyi çay kaşıgıyla verip arkasından ilacı vererek

3 yorum:

  1. ilac konusunda bir sey söyleyeyim sana... öyle ciddi derecede atesi cikmazsa hemen fitil veya benzeri seyler ilac surup gibi seyler verme birak atesini düsmesini bekle dogal yollarla basina soguk bez falan öyle seyler koy... Cünkü bebeklerde ates bazen cok ciddi hastalik tehlikelerini önledigini biliyormuydun.yani ates cocugun vucudundan zararli seyleri bir nevi ayiklamak demekmis bende bilmiyordum...

    YanıtlaSil
  2. canım su grıp olmuş nefes alamıyor burnu süreklı akıyor çocuk bu nedenle uyuyamadı henuz çok küçük ilaç kullanması çok dogru değil bu konuda sana katılıyorum fakat ilaç olmadan da grıbın geçmesı biraz zor hem bende hastalandım ondan bana geçti hastalık bu nedenle rahatlaması uyuyup dınlenmesı ve hastalıgı kolay atlatabılmesı için ilaç kullanmamız şart,antibiyotik vermedı zaten doktorumuz,ateşli durumlarda da koltuk altlarına boynuna kasıklarına ıslak pamuk ya da bez koymak en dogrusu çok yukselırse ılık duş,bu arada ateşin ciddi hastalık tehlıkelerını önledıgını bılmıyordum ama benım bıldıgıme gore ateş çok tehlıkelı yüksek ateş çocugun beğnınde vücudunda kalıcı hasarlara yol açabılıyor bunun örneklerını çok gördüm,dikkatlı olmak gerekıyor mutlaka evde dogru ölçen bır termometremız ateş ölçerimiz olması lazım bende üç tane bir tanesının markasını vermek ıstıyorum
    wevell,sevgiler canım verdıgın bilgıler için teşekkur ederim annelerın bırbırınden öğrenecek çok şeylerı var

    YanıtlaSil
  3. Çözüm NUMİmed ilaç emziği 0-6 ay 6- 18 ay

    YanıtlaSil