Sayfalar

13 Eylül 2011 Salı

BEBEKLERDEKİ AYRIILIK KORKUSU

su artık yattığı yerden kendısı doğrulabiliyor seslendıgım zaman sesın nereden geldıgını fark edıp o yöne bakıyor bugün biber salçalı yarma çorbası yaptım çorbalarla arası iyi güzelce içti arkasına da su istedi gunduz şeftalı yedı nasıl yedi ama kabuğunu soydum elıne verdım o şekılde yedı püresi suyu olmaz hanfendı kabul etmıyor  illakı doğal olanını yiyecek biraz da elma kemirdi
bu arada dün gece bana çok gücenmiş
bir türlü uyumak istemedi
1 saat ağladı sebepsız yere
komşuya gıttık akşam su ile bırlıkte
komşuda çiçeğim vardı
siz su ya bakın ben çiçeği yukarıya bırakayım sonra da su yu alayım dedım
zannedersem bundan dolayı su bana kırıldı
onu bıraktıgımı zannettı
beşiğinin yanından ıkı sanıye ayrılınca bastı çığlığı
beşiğinin yanında elınden tuttum hep
sakinleşsın dıye
1 saat uyumadı çok huzursuzdu
sonunda yorgunluktan uyudu galiba
işte bu huzursuzlugun nedeni ANNE VE BABAYI TANIYIP AYIRT ETME
ve de
AYRILIK KORKUSU
bebekler anne ve babası yanından ayrıldı mı bir daha gelemeyecek diye düşünüp bu nedenle huzursuz olurlarmış,küçücük dunyaları var ama bu küçücük dünyaya neler sığdırıyorlar

1 yorum:

  1. slm.evet bebekler ve hatta çocuklar ayrılmaktan korkuyorlar.
    bana yazdığın yorumda yastık kullanmadığını sölemişsin canım.ama düz yatırırsak daha çok boğazına kaçırma ihtimali olmazmı.ben yastık kullanmıyorum.ama çok az bir yükseklik yapıyorum başının altına.

    YanıtlaSil