Sayfalar

25 Ağustos 2011 Perşembe

UYKUMUZ DÜZENE GİRİYOR

su yu uyutmak bir sorun ,dogdugundan beri beşiğini sallaya sallaya bir hal olduk inanır mısınız ilk 3 ay hiç uyumadık desem yalan olmaz gecenın 2 si 3 ü az gezdirmedik hanfendıyı arabalarla,bir de hava kış ,dışarısı soguk hava buz,hadi babası sen aşağıya önceden in arabayı ısıt tamam sen de Su yu hazırla ,arabaya bindik canım müziği de aç klima da çalışıyor tamam ortam hazır uyuyabılır yavaş yavaş arabayı kullan,derken Su yolda uykuya dalar hah uyudu eve gıdelım hemen yatağına yatıralım,eve çıkmamızla uyanması bir olurdu,daha neler yapmadık ki süpürge sesini seviyordu süpürge çalışırken uyuyordu,sonra bır de çamaşı makinesi var çamaşır makınesı çalışırken uykuya dalabiliyordu az yatmadık mutfakta çamaşır makınesı çalışşsın da Su uyusun diye ama nafile bir şey fayda etmıyordu,meğerse bizim kızın sorunu açlıkmış ilk 2 buçuk ay su yu anne sütıyle doyurmak için inat ettım savaştım ama benım sütüm zannedersem kızıma yeterlı gelmedı canım yavrumun dili dışarda sürekli meme arardı bende bir refleks diye düşünürdüm şimdi nasıl da üzülüyorum kızımı aç bırrakmışım diye bazıları diyorlar ya'EMZİRME REFORMU'anne sütü varsa yeterlı gelırse emzırırsın bebeği yoksa ne kadar inat etsen ne kadar çabalasan boşa,ne yaptıysam sütüm çoğalmadı çaylar mı içmedim incir suyu mu tüketmedim gofret dereotu meyve suyu su...olmadı olmadı sonra mama verdik çocuk kıtlıktan çıkmış gıbıydı soluk almadan bir solukta mamayı içti mamayı içerken gözleri gidiiyordu,mamadan sonra yavaş yavaş uyku düzeni oluşmaya başladı 2 hafta daha düzensizlik yaşadık.3.ayından itibaren uykusu düzene gırdı gece 11 de yatıp sabah 8-9 gıbı uyandı tatile gırınce yanı bu yaz uyku düzenımız bozuldu çok şükür evimize gelince yenıden uyku düzenımız oturmaya başladı ve artık
2 gündür Su sallamadan kendı kendıne uyuyor
çok şükür
kızım büyüyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder