Sayfalar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

ÖZEL ROTAVİRÜS VE SU ÇİÇEĞİ AŞILARI

Su 9.ayına girdi,maşallah kızıma ,Allah hayırlı uzun ömürler versin ishalden koruyucu aşı rotarix i yaptırdık 13.ayda su çiçeği aşısı var rotarixin bir yan etksının ya da zararını gormedık öyle kotu bir ıshallle de karşılaşmadım bu sabah Su'yu parka goturdum orada bır bayanla karşılastım o da kızını getırmış laf aşılardan açıldı ben su çiçeğini yaptırdınız mı dıye sordum o da rotarixi yaptırdım ama su çiçeği aşısını doktorumuza danıştım o da bağışıklık kazansın dıye yaptırmamamızı onerdı bız de yaptırmadık dedi şimdi bende kararsızım acaba yaptırsam bağışıklık sistemı zayıf mı olur mıkroplarla boğuşamaz mı kızımın vucudu bilmiyorum su çiçeği de agır geçıyor bıldıgım kadarıyla ,yuksek ateş de oluyor henuz kızım 9 .ayında oldugu için doktorumuza sormadım ama tabıkı bende danısacagım zaten vaktı geldıgınde dr. bey bıze gereklı uyarıları yapıyor yalnız ben bu aşıları normal aşılarıyla aynı anda yaptırmıyorum kızım onca aşıyı kaldırmıyor hasta oluyor su çiçeği aşısı da ogrendıgım kadarıyla ya 12. ay aşılarıyla aynı anda olması gerekıyormuş ya da 1 ay sonra yapılacakmış,çocuklarımızın sağlıgı her şeyden onemlı,arastırın her şeyı ,her soylenene ınanmayın ve ıyı bır doktor seçin
sa.ğlıcakla..

2 yorum:

  1. Zaten gününü sen belilemiyorsun asinin doktorun belirliyor yoksa bilmiyorum türkiyede nasil...

    YanıtlaSil
  2. evet canım doktor atıyorum 3.ayda ....aşısı var diyor biz de 3.ayda goturuyoruz rotavırus aşısını diger aşılarıyla bırlıkte yaptırmıştık yanı sağlık ocagında aşısını oldu ıkı gun sonrasında rotavırus aşısını yaptırdık ağır geldı ıkıncı rotavirüs aşısını sağlık ocagındakı aşısından 1 hafta sonra yaptırdım o daha rahat geçti ama senın de dedıgın gıbı bu aşıların yapılması gereken aylar var buna uyulması gerekıyor

    YanıtlaSil