Sayfalar

17 Temmuz 2011 Pazar

SU ACCIDI

hastalıklar peşimizi bırakmıyor suyun hastalığı uykusuzluk yorgunluk derken bu seferde dün akşam eşim rahatsızlandı çay yaptım ben yatak odasına gıttım oturma odasına gerı döndüğümde eşimin çayını içmediğini ve yattıgını gordum noldu dedım başım felaket bir şekılde dönüyor dedi bir baktım ter içinde kalmış ayağa kalkmaya bile hali yoktu,komşumuz mustafa beyi aradım eşimi hastaneye goturmesını rica ettim sağolsun hemen geldi eşime ayaga kalkmasını söyledık dogrulmaya çalıştı istifra etcem demeye kalmadı yere yıgıldı ve istifra etti,ne yediyse çıkardı,bundan sonra hastaneye gitmeye gerek kalmadı,musatafa bey de eşimin iyi olduğunu görünce geçmiş olsun dileklerinde bulunarak gitti
   işte yorgunluk stres düzensız beslenme hepsı bır araya gelince eşim rahatsızlandı
bakıyorum çıkolata yıyordu
bakıyorum kiraz...vb meyve yıyordu
olmadı meyvelı soda
karnın acıktı mı diyordum yoo diyordu
neyse sıkmayayım dıye ses çıkarmadım
sonuç ortada
şimdi iyi,keyfide yerinde,bir daha o şekılde beslenme dedim,haklısın dedi ama artık bilmiyorum
haaa bu arada su ne yaptı
su olabıldıgınce sesıyle bana baka baka ağlıyordu
kızmayayım dıyorum ınanın 15 gundur öyle yoruldum kı sabrım kalmadı,sınır topuna dönüştüm
aldırış etmedım ağla dedim
sonra oyle masum bakıyordu kı bana
kirpikleri de ıpıslaktı
anne benı al kucagına dercesıne bakıyordu
anne yüreği
dayanamadım
gel canım kızım dedım
öptüm
hatta özür bile diledim
gülmeyin,çocuktan özur dılenır mı demeyin
dilenir neden dilenmesin,eğitim şimdiden başlamıyor mu
nasıl örnek olursak o da aynı davranışları sergiler
hem bizimkisi çok alıngan,kırılgan
dün bana küstü
mamayı bile almak istemedi
dün akşamki hengamede hanfendı 2 kez baba demiş ben duymadım
eşim söyledi
dört gözle bu kelımeyı beklıyorduk
anne dedı
dede dedi
hani baba
onu da dedı rahatladık çok şükür
ama favori kelimemiz
ACCIDI
bizde aynen şöyle diyoruz
'yalan söyleme acımadı
bazense
neren acıdı kızım aaay ayyy kıyamam sana
bu aralar çok mız mızız
ııııı ıııııııııııııııı ııııı ıııııııııııııııı böyle sesler çıkartıyor
sırt üstünden yüz üstüne hala dönemıyoruz tembeli galiba
ayaklarının önüne konulan her engele ayaklarıya tekme atarak yıkıyor,bu onu çok mutlu ediyor
bez paketını
babasını
su bidonunu tekmeliyor ve devırıyor
buzdolabının içini çok merak ediyor
hafif hafif de öksürüyor zannedersem dün akşam çok ağladığı için bogazı biraz tahriş oldu
değilse anlarız zaten en kısa zamanda doktra götürürüz
artık şurupta sevmıyor nasıl vereceksek
neyse sağlık olsun,şimdi onu beşiğinde sallıyorum
UYUSUNDA BÜYÜSÜN NENNİ
SU GİBİ OLSUN NENNİ
NEN NEN NEN Nİ
AKŞAMA SU BÖREĞİ
YESİN SENİ ANNESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder