Sayfalar

21 Haziran 2011 Salı

YAZ İÇİN ALIŞVERİŞ YAPTIK,BEBEK İÇİN YAZ ALIŞVERİŞİ

bu hafta sonu kızım için alışeriş yaptık ,alışverişte nelere dikkat ettik

  1. biraz pahalı olsa da pamuklu kıyafet seçimine özen gösterdik
  2. genelde kafadan ve koldan rahatlıkla geçebılecek kıyafetlerı tercih ettık
  3. yaz geldıği için uzun kollu çıtçıtlı badılerın yerini kalın askılı çıtcıtlı badiler aldı,bebekler için ince askılı badılerı tercıh etmeyın,askılar kollarını sıkıp iz yapabılır,ayrıca kalın askılı badılerı t-şhort olarak da kullanabılırsınız.yine çıtçıtlı badi seçimınde pamuklu kumaş olmasına dikkat ettik
  4. çok şirin shortlar çıkmış onlardan aldık
  5. mını kapri pantolonlar aldık
  6. kısa tayt aldık
  7. şapka bere tarzı onu güneşten koruyacak eşyalar aldık
  8. kısa çoraplar aldık
  9. yazlık uzun çoraplar olmasına ragmen tercıh etmedık çunku yaz mevısımınde belıren sımsıcak güneş bebeklerın kemik gelişimi için çok önemli
  10. pamuklu elbıse aldık
  11. baskılı t-shortları tercıh etmıyoruz
  12. serin yaz akşamları için ince bir hırka ya da kapşonlu bir yelek

    2 yorum:

    1. Neden günes koruyucu krem sürmeyelim ? Oysa kizimin 5. Genel kontrolu vardi doktora gittigimde Türkiyeye gidecegimizi söylemistim bana günes kremi kullanmami söyledi hatta unutmamami hatta bana bir tane deneme kremide hediye etti cocuklar icin...

      YanıtlaSil
    2. canım bunu ben tv de dınlemıstım bu aralar bır doktor anlatıyordu ama kalabalık bır ortamdı nedenlerını soyledı fakat tam kulak veremedıgım için nedenlerını yazamadım,sevgiler...

      YanıtlaSil