Sayfalar

28 Haziran 2011 Salı

KIZIM HALILARIMIZI MI ÖZLEDİ ACABA


günaydın herkese bugün 2-3 saatlık bir uykuyla uyuyorum ,meleğim dün gece hiç uyumadı nedenını bılmıyorum,sadece tahmınlerde bulunabılıyorum
bıraz hasta olabılır
diş çıkaracak ondan olabılır
ek gıdaya geçtik ondan olabılır
muhtemelen apartmandaki bebekleden birine ya da eşimin bize gelen öğrencilerine aşık olmuş olabılır,gülmeyin gülmeyın çocukları gorunce pek bir anlamlı bakıyor pek bir keyıflenıyor bebeklerın iç alemını kım bılebılır kı,ama geç bunları dıyorum sen daha küçücüksun ben senı vermem kımselere,işte o da alınıp bunalım takılıyor
babası da gece yarısı demesın mı halıları yıkamaya verdık , bıze kızdı bu yuzden uyumuyor bence ,koptuk o an,gülmekten,gece boyu espri oldu bu aramızda
eşim.
üzülme kızım halılarımız yarın gelecek
ben kımseye vermem halılarımızı
sen sevmedın mı boyle evı
hadı kızım uyu sen
uyu uyan halılar gelecek
eee eeee nen nennnn

mama verırız mama içmez gezelim de gezelim eee gezelim de nereye kadar sabah ezanları okunuyor 1 saat uyuduk uyumadık,derken saat 5 gıbı hanfendının gonlu oldu da uyudu
bu arada gece fırsattan ıstıfade bebegı olan anneler benı çok ıyı anlar ortalıgı toparlamaya temızlık yapmaya kalktım yoruldum baya ama iyi de oldu,ben hala yaz temızlıgı yapacam hala yapacam,yapamıyorum ki hanfendının beşiğnin yanından iki dakıka ayrıl hemen ağlamaya başlar hemen gözler açılır,bir de nazlı ki sormayın gitsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder