Sayfalar

13 Haziran 2011 Pazartesi

HIÇKIRIK TUTTU BENİ

üç gündür ayağımızı tutmaktan büyük zevk alıyoruz,edddu duuuuuuuuuu diyoruz,komşumuzun sevimli kızı sümeyra ablası dün onun oynaması için elıne bebek vermek istemiş nerden bılsın kızcagız meleğımın bebeklerden korktugunu gözleri sulu sulu dudağını büze büze yanıma geldi noldu dedim bir şeyden mı korktu o da elıne bebek vermıstım oynasın dıye bebegı gorunce ağlamaya başladı dedi,hem kızım korktu dıye üzüldüm hem de önceki bebegı unutmadıgını düşünerek zekasının iyi oldugu kanısına varıp sevındım,şu an beşiğimizdeyiz uyumaya çalışıyoruz mamamızı içtik altımızı kuru o da ne hıçkırık tuttu kızımı,kursak büyütüyo derler,kursak mı büyütüyo ne oluyor bilmiyorum ama kızımı doğduğundan beri çok hıçkırık tutuyor hatta anne karnında iken bile her gün bir kaç sefer hıçkırık tutuyordu bunu hıssedebılıyorsunuz karnınız4 sanıyede bır tık tık atıyor hadı uyu uyuyabılırsen,sabah da oyle bır uyanışı vardı ki hoooop ayaklar havada hooooop havada üzerini bu şekılde açmış sonra yatagına uzanan kafaları görünce sevındı gülücükler dağıttı ooov anne ile babayı uyandırmışım yaşasın yemek vakti dedi tabı agzıyla söylemedı ama bunu bakışlarından hareketlerınden anladık bu arada hala hıçkırıgımız geçmedı bır de çenemiz durmuyor ,konuşmaya çalışıyoruz ,hıckkk hıkkkkk hııkkkk,hıçkırık tuttu beni tuttu da unuttu beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder