Sayfalar

26 Mayıs 2011 Perşembe

KORKTUM,ÖCÜ

meleğim şu anda 5 aylık 5 günlük,ağlayan bebekten korkuyor,oyuncaklar bebeklerı avutmak içindir en ıyı nıyetle alıp çocugum oynasın dediğiniz oyuncaklar bazen tehlike saçabiliyor,nasıl mı?şöyle ,anlatayım bundan bir kaç gün önce akşam 9 civarlarında annesıyle oynamaktan sıkılan kızımın gönlünü şen tutmak için oyalansın diye yanına sarı saçlı mavi gözlu bebeğini koydum baktı,emzıgı vardı bebeğin,emziğini çıkardım,başladı bebek ağlamaya bebeği kaldırdım başladı gülmeye,kızıma bakıyorum yuzu tuhaflaştı ,sanki şoke olmuştu,canavara mı neye benzettıyse bebegı,bir çığlık bir kıyamet ağlamaya başladı şaştım kaldım hemen oyuncak bebegın emzıgını taktım yok annem yok dedim sakinleşti dur bakayım tekrar deneyeyım dedım aynı tepkıyı alacak mıyım dıye merak ettim ,yok kızım korkuyordu oyuncak bebeğinden,yine ağlamaya başladı,hemen o odadan ayrıldık ,ağlamayı kesti,aradan yarım saat 1 saat geçti babamız geldi,olan biteni anlattım gülmeye başladı dur bır de ben yapayım dedi,iyi yap dedim işte bu son vuruştu,Allahın hakkı üç derler ya,hakkaten de ÜÇTÜ,kızım bu saatten sonra çıldırdı,delirdi desem yeri var,o kadar çok korkmuştu ki saatlerce ağladı,sakinleşmedi bir türlü,uykuya bıle dalamadı tam uyuyacak oluyordu aklına bır anda o bebek gelıyordu çığlıgı basıyordu,uzun süre sonra zorluklarla babası uyutmayı başardı,gece bıle arada sırada ağladı,bu ağlama nöbetlerı ıkı gun surdu ara ara uykusunda,babası'vay benim eşek kafam' dedi durdu ,çok pişman olmuştuk iş işten geçmişti ama yapacak bir şey yoktu,şimdi en iyi yapılacak şey böyle bir şeyi tekrarlamamak,hatalardan ders almak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder