Sayfalar

22 Mayıs 2011 Pazar

GÖBEK BAĞI

göbek bağımız 14 günlükken sabah 7 civarında üzerini değiştirirken düşmüştü,göbek bağının geç düşmesi doktoru telaşlandırmıştı bağışıklık sistemınde zayıflık olabılcegını söyleyerek test yaptırmamızı istedi daha mınıcıkken elinden ve kolundan kan alındı ,nasıl kan alınmaksa 10-15 dakıka uğraştılar ben kan alma odasına dayanamam dıyerek gırmedım ama kızımın ağlama sesi bana kadar gelıyordu,öyle çok ağladı kı yüreğim parçalandı o gün vücudum üzüntüye dayanamayıp alerjik reaksiyon verdi,her yerim kabardı ve yaklaşık 3 hafta geçmedi çok kötü bir 3 haftaydı benim için,her yerım ateşlenıyor ve kaşınıyordu ama bunların bir önemı yoktu tek kızım iyi olsundu,kan almanın bu kadar zor olacagını bılmıyordum tahlılın sonucu makınelerın bozuk olmasından dolayıymış degerının biri çok yüksek çıktı aldı bizi bir telaş doktor şehır merkezıne götürüp orada tahlıl yaptırın cıddı bir şey olabılır dedi,1 gün sonra şehir merkezıne acıbadem hastanesıne çocuk bölümüne göturduk o kadar teleşlıydım kı yine kan tahlili yapılacağı için,neyseki korktuğum gibi olmadı,hemşiremiz o kadar profosyeneldı ki kızımın canını acıtmadan kolayca kanını 1 dakıka içerisinde alıverdi bu sırada benım bebegı emzırmemı ıstedı bebegım buyuk bir iştahla beni emıyordu iğne batınca hemen agzından memeyi çıkardı dudagını büzdü ağlamaya başlıyordu ki hemen ağzına memeyi tutturdum sustu unuttu iğnenin acısını,bu an çok komikti eşimle konuşup konuşup güldük,neyseki tahlillerın sonucu temiz çıktı makine bozukmuş,siz siz olun bence göbek bağı düşmeden banyo yaptırmayın kayınvaldemın yıkayalım demesı ve benım hayır demem sonucunda eşim surat astı bende dayanamadım iyi tamam yıkayın dedim demez olsaymışım küsen küssün kırılan kırılsın kimse bebeğimden kıymetli değil ya,göbek bağının kuru olmasıylla düşmesi arasında paralellik var bunu unutmayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder