Sayfalar

22 Mayıs 2011 Pazar

BEBEĞİM DÜNYAYA GELDİ

bebeğim sabah 9-9:30 civarı salıı günü dünyaya gözlerini açtı ,sezeryanla dünyaya getirdim minik kızımı anestezinin etkısı yavaş yavaş azalırken bana seslendıklerını duydum gözlerımı açmaya çalışıyodum ama başaramıyordum bir an evvel bebeğimi görmek istiyordum bebeğim iyi mi nasıl bakayım dıyordum gösterıyorlardı ama göremıyordum anestezının etkisinden dolayı ,eşim annem kayınvaldem kayınpederim hepsi yanımdalardı,aşkım aşkım acıyo çok acıyor demiş durmuşum bir de anne acıdı acıdı diye ağlamışım,çok nazlıyım galiba ,uyandıgımda mınık meleğimi yanıma verdiler maşallah kızım sütüm olmadıgı halde beni copur copur emmeye başladı memeyi tutmakta hic zorlanmadı,o kadar güzel bir bebekti ki burnu minicikti,kara bir kızdı,gözleri çekik çekikti,simsiyah üzüm gibi saçları vardı,3 kilo doğmuştu boyu ise 48 cm di,biraz küçük doğmuştu ama inanın hiç bellı etmıyordu,sezeryanla doğuma gelince öncesini hiç duymuyorsunuz zaten ama doğumdan sonrası,kıpırdamak bile işkence gibi geliyor,yataktan kalkamıyorsunuz amelıyet yerınız acıyor ama bu durumdan kurtulmak için doktorlar yürüyüş yapmamızı önerdiler ara sıra zorlada olsa kalkıp annemın yardımıyla koridorda yürürüş yaptım ,hamıleık dönemınde yürüryüş ypmanın doğum sonrasını atlatmanızda çok faydası oluyor,bunu unutmayın mutlaka her gün yürüyüş yapın ertesi güne hiçbir şeyim yoktu,1  gün yattıktan sonra hastahaneden çıktık evımıze gittik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder